Re: Jaką drukarkę atramentową kupić?

Autor: Ewa <abacus_at_abacus.com>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 21:01:35 MET DST

> HP K550, albo po nowemu K5400, ale one udają laserową.
Dziękuję. Przeanalizuję dostępne w Internecie opisy.
A co to znaczy, że udają laserową, pod jakim względem?

Nie wiem czy obecnie sprzedawane drukarki atramentowe
różnią się sposobem wydruku, który powodowałby różną
ilość zużywanego atramentu do wydrukowania takiej samej
ilości przy takich samych lub porównywalnych parametrach?
Krótko mówiąc, czy można z grubsza porównanie kosztów
eksploatacyjnych sprowadzić do porównania pojemności
i odpowiadających im cen pojemników z atramentem?

Drukarki obecnie nie są drogie i w krótkim czasie trzeba
za atrament zapłacić więcej niż za samą drukarkę.

Pozdrawiam
Ewa