Re: Problem z Kompem?

Autor: Azi <azazell.civ_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 12:49:41 MET DST

No dzięki .. na razie grałem sobie w Settlers z godzinę i zero problemów
+ także grałem w Fifa 08 prawie 2h i zero problemu

Memtest86 też przeleciałem.. robiło z 2h i zero errors + jeszcze prawie
60% drugi Pass ale już dalej mi się nie chciało :) więc pamięci raczej
to nie spowodowały.

Jeśli problem się powtórzy to już będzie znaczyło, że jest coś naprawdę
nie tak .. Też po prostu sama gra mogła coś spowodować .. ostatnio gry
potrafią sprawiać problemy :( (np Mohaa airborne)