Re: HP nx7300 (i inne) z Vistą - jakie rady aby ułatwic życie ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 12:24:53 MET DST

DerWeR pisze:
> facet mi mówi że nie ma takiej mozliwości ......

Olej sprawę i zadzwoń jeszcze raz. To samo spotkało ostatnio znajomego z
którym załatwiałem kupno laptopa i wszelkie formalności - przy pierwszej
rozmowie telefonicznej dokładnie to samo usłyszał co napisałeś.
Zadzwoniliśmy jeszcze raz, odebrał ktoś inny i nie było już żadnego
problemu.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl