Re: HP nx7300 (i inne) z Vistą - jakie rady aby ułatwic życie ?

Autor: DerWeR <derwer_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 10:57:52 MET DST

> BTW, kupiłeś ten sprzęt na siebie czy na firmę? Jeśli to pierwsze, to czy
> skorzystałeś już z opcji darmowego przedłużenia gwarancji z 12 do 24
> miesięcy?

ja go kupiłem na działalność gospodarczą, w promocji z nim było dodatkowe
512MBram
i darmowe przedłużenie gwarancji do 2 lat,
na grupie czytałem ze rzeczywiście osoba fizyczna ma 24 m gwarancji, a firma
12 miesiecy,
ale sprzedawca czytał regulamin przedłuzenia gwarancji o rok i niczego nie
było na temat firm
wiec powiedział że mam na 24 miesiące (wysłał faksem ten formularz promocji
na gwarancję do HP)
ma przyjść do mnie potwierdzenie z HP, jezeli tak by było to by było fajnie