Re: tania w eksploatacji drukarka

Autor: Banknot <cactusek_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 09:04:03 MET DST

bawilem sie canonami... za bardzo awaryjne, a jak padn to wiadomo do
wyrzucenia.
Najczesciej glowice, predzej czy pozniej przestawaly drukowac - nie
wiem, moze to wina tego ze zawsze mialem te najtansze modele ponizej
250zl.
Dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest HP, duze pojemnosci, co
kilkanascie, kilkadziesiat naladowan nawet jak padnie glowica to nowy
cardridge z raz uzywana glowica kosztuje na allegro 10-15zl. Kupuje
czarny tusz w pojemnikach po 250ml za kilkanascie zlotych i starcza mi
to na dlugie miesiace. Na pewno wychodzi mi duzo taniej niz canony.
Ale z drukarkami juz tak jest - kazdy poleca co innego. Co do modeli
HP to np DJ 840C DJ 845C (bo wchodzi ponad 45ml czarnego) i po 15ml
kazdego koloru, albo wielofuncyjne urzadzenia typu psc 1200 1210 1300
1310 1400 1410 itd. Na kilka drukarek po pare lat u ywania padl mi
dopiero jeden cardridge i to dlatego ze zapomnialem go nabic przez
kilka miesiecy i wysechl. Naprawde trudno mi sobie wyobrazic tansze w
ekspluatacji drukarki. Kolory po 120ml kazdy takze po 20 kilka zlotych
za komplet na allegro. Starcza na kilka lat dla jednej drukarki do
typowych zastosowan.