Eksploatacja drukarki

Autor: Ewa <abacus_at_abacus.com>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 07:21:52 MET DST

Witam!

Czy gdzieś, a jeśli tak, to gdzie, można zapoznać się
z niezależnym (od producentów, dystrybutorów itp.)
porównaniem drukarek atramentowych pod względem
kosztów eksploatacji, głównie zużycia/cen atramentów?
Interesowałyby mnie takie dane zarówno w odniesieniu
do pojemników oryginalnych, jak i napełnianych.

Będę wdzięczna za informacje na ten temat.

Przy okazji, jaka dostępna w tej chwili na rynku drukarka
atramentowa jest Państwa zdaniem najlepsza pod względem
paramentrów (np. rozdzielczości) i kosztów eksploatacji?
Nie chodzi mi o porównanie z ceną samej drukarki,
to jest w końcu wydatek jednorazowy.

Pozdrawiam
Ewa