Re: HP nx7300 (i inne) z Vistą - jakie rady aby ułatwic życie ?

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 21:46:57 MET DST

DerWeR pisze:
> cześć,
>
> czy poradziliście sobie z poszybszeniem laptopa?
> bo dobry wujek HP wrzucił pełno jakiegos softu,
> norton internet Security (ja go nienawidzę jeszcze z XP bo strasznie
> zamula),

No to usuń ;) BTW to chyba najbardziej nielubiany soft dołączany do
laptopów ;)

> zabrał 7 giga na partycje recovery, a sama vista ma 11 giga
> orgazm
> da sie coś wywalić/polepszyć aby ten laptop t5500/1GBram chodził lepiej ?
> bo HP nie daje dysków, znaczy sie żadnych cedeków
> prosze o porady do rzeczy które ułatwiły Wam zycie !
> dziekuje !

Generalnie to NTG ;) bo sprzętowo niewiele da sie zdziałać (poza
dołożeniem pamięci ;) - laptopów się nie podkręca ;)

Jeżeli chodzi o stronę programową, to musisz sam zdecydować, co z softu
dołączonego przez producenta jest Ci niepotrzebne. Niektóre z nich są
strasznymi "zżeraczami" zasobów, inne czasem okazują sie dosyć użyteczne
(np. w HP z tego co sie orientuję całkiem sympatyczny jest Wireless
Asistant). Po prostu wypróbuj każdy z nich, zobacz, czy się przydaje,
zorientuj się, czy są jakieś "lżejsze" odpowiedniki itp. Ciężko dać
jakąś uniwersalną radę. Jeżeli natomiast chodzi o przyspieszanie Visty
to pl.comp.os.ms-windows.winnt będzie odpowiednią grupą.

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)