Re: MAły laptop- poniżej 2kg i z matrycą 12'

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 20:45:31 MET DST

> Kasa zawsze ma największy wpływ, więc zastanów się czy chcesz nowe
> plastikowe f-s czy używanego X bo za 2900 zł masz przynajmniej to
> http://allegro.pl/item246412925_ibm_x41_stacja_dokujaca.html
> 1024 ramu dysk 60

Z F-S to jest tak jak z HP czy Toshibą, czyli robi i marne tanie modele,
ale i bardzo dobre serie- np. Lifebook i taki malec to już kosztuje...
od 7k wzwyż niestety.(sam używam takiego poleasingowego Lifebooka i jest
świetny w porównaniu z nowym dużym Acerem, który zresztą też nie mało
kosztował.
To ma być laptop dla dziewczyny/studentki, więc głównie pakiet biurowy,
pewnie internet no i może trochę multimediów, także myślę, że takie
rozwiązanie na poziomie X31 czy właśnie Lifebooka serii 6000 to będzie
wystarczająco, głównie szukam teraz rozwiązania dającego jak najdłuższy
czas życia na baterii.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl