MAły laptop- poniżej 2kg i z matrycą 12'

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 19:43:58 MET DST

Witam!
Mam kupić dla znajomej małego laptopa- najlepiej poniżej 2kg wagi, godzi
się na używanego- wtedy myślę o F-S Lifebook serii 6000 lub małego
dell'a czy IBM/LEnowo np X30 poleasingowe z krótką gwarancją
ale znalazłem na allegro parę ofert na FUJITSU-SIEMENS V3205 w okolicach
-- 3000 PLN, tylko czy to nie będzie jakiś słabo wykonany model, bo
jełsi miała to by być niska jakość to chyba lepiej jednak wziąść coś
używanego tylko z solidnej serii?

Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl