Re: radeon 9550 i paski na ekranie

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 16:38:24 MET DST

piotrek <piotr@piotr.priotr.piotr> wrote:

> na pulpicie sa paski czasami

            Nie zaszkodzi sprawdzic na jakiej dystrybucji LiveCD i wygrzac
grafike. Pod win32 mozez tez ja wygrzac w ATITool - takie paski to czesto
objaw przegrzewajacej sie pamieci, niekoniecznie przez OC.

> raz sa raz nie ale dziwne jak instalowalem windowsa i nie bylo
> sterownikow to nie bylo paskow
> dopiero po zainstalowaniu sterownikow radeon omega sa paski

            Omegi maja w sobie [jako pakiet] zintegrowanego RADClockera,
ale same z siebie nic nie podkrecaja. Nie od rzeczy bedzie odinstalowanie,
wyczyszczenie driver cleanerem i zainstalowanie nowszej wersji, do R9550
raczej Omega a nie oficjalne z blokada (~2,5 roku uzywalem R9550 z Omega w
roznych wersjach i nie bylo problemu). Paski na ekranie to zazyczaj objaw
uszkodzonej pamieci albo znak, ze trzeba sprawdzic chlodzenie
karty/pamieci.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl