Re: Sound Blaster X-Fi Extreme Audio wyjście optyczne w kompie ??

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 16:28:20 MET DST

Netwalker <netwalker_@poczta.onet.pl> wrote:

> czy np da sie zeby dźwiek przetwarzał mi w X-fi i wysyłał do wyjścia
> optycznego na płycie głownej a następnie do wzmacniacza?

            Tak sie nie da. Ta karta AFAIR nie ma wcale cyfrowego wyjscia - nawet
zwykle elektryczne trzeba do niej dodac jako dodatkowy modul za niemale
pieniadze. Na sledziu sa tylko analogowe jacki stereo.
            Coz - taki urok niskobudzetowego badziewia pt. SBLive24bit, AudigySE,
X-Fi Extreme Audio - techniczie praktycznie to samo, sprzedawane za to
kolejnym rzeszom nabranych klientow za coraz wieksze pieniadze pod
kolejnymi nazwami. Skoro masz wzmacniacz z wejsciem optycznym trzeba bylo
szukac karty z takim wyjsciem przed podjeciem decyzji o zakupie, a nie PO.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl