Re: Wady i zalety AMD i INTELA

Autor: Miet <mietek.stolarzWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 14:17:08 MET DST

> Zastanawiam Się nad kupnem procesora i nie wiem co wybrać. AMD czy Intel?
>
> Znalazłem coś takiego: AMD 5000+ lub jakiś porównywalny Intel
>
> Która firma produkuje lepsze procesory? Co warto wybrać?

Wady INTEL:
- spora ilość bug-ów
- wysoka cena CPU
- drogie płyty główne pod Intela

Zady INTEL:
+ oferuje najmocniejsze procesory, droższe, ale (prawie) zawsze na TOPie
+ troche lepsza renoma

Wady AMD:
- gorsza renoma, troche traci pozycje ta firma

Zady AMD:
+ Za te same pieniadze co Intel, mają szybsze CPU LUB Mają procesory tak
szybkie jak Intel i tańsze
+ tańsze płyty główne pod AMD
+ mniej błędów, przynajmniej nie słyszy się o bug-ach.

Mietek