Lusterka w skanerze

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 11:00:34 MET DST

Cześć
Wpadł mi w ręce stary skaner Mustek-a. Próbne skanowanie wykazało że
prawdopodobnie optyka jest zabrudzona. Wymontowałem więc karetkę (i
rzeczywiście, lusterka były lekko "przydymione") i przemyłem pędzelkiem i
spirytusem etylowym lusterka oraz szybkę linijki a także świetlówkę.
Niestety, po zmontowaniu wszystkiego do kupy - katastrofa. Skany wychodzą
duuużo gorzej. O ile przed czyszczeniem miały jakąś wartość użytkową to po
czyszczeniu już żadnej. Co spieprzyłem?
        Jak znajdzie się jakiś znawca tematu, mogę posłać mailem skan przed i po
czyszczeniu.

--
Jacek