Re: Jaki dzyndzel Bluetooth?

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 20:25:48 MET DST

*Maciek - Wally* wrote:

> Niestety, nie mogę zagwarantować ze są to modele naprawdę warte
> polecenia,

ja moge.

mam dwa dongle BlueTake BT007SX i lacze nimi dwa komputery przez gruby
strop (przez dwie sciany juz sa problemy z lacznocia). dziala bardzo
ladnie ale np bliskosc telefonu komorkowego potrafi zaklocic polaczenie
:)

lacze takze komorke za pomoca tego dongla i nie odnotowalem jeszcze
zadnych problemow :)
niestety (dla kolegi pytajacego) uzywam wylacznie XP a na Viste patrzec
nie chce wiec nie wiem czy by zadzailalo...

ten model szczerze polecam.

--
pozdrawiam
  Andre