Re: Core2 3GHz + GF8800, czym chłodzić: cena/hałas

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 08:34:40 MET DST

meer pisze:
> Pierwszy raz od wielu lat składam stosunkowo mocny komputer -
> najbardziej grzejącymi częściami będą z pewnością procesor (Core2 Duo
> 3GHz) oraz grafika (GF 8800GTS). Jestem jednak uczulony na hałas,
> dlatego pytam o wasze zdanie: czy żeby było naprawdę cicho, muszę
> koniecznie iwestować w blok wodny, czy wystarczy wstawienie jakiegoś
> topowego zalmana na CPU?
http://www.allegro.pl/item244803616__coolermaster_geminii_nowy_wladca_swiata_.html
Cena przyzwoita, rozmiar nieprzyzwoity ;) Ale zapewni ciszę

> Druga sprawa: proszę o wypowiedź posiadacza karty graficznej tej klasy -
> czy wiatrak w tego typu karcie bardzo wyje pod obciążeniem? Tzn. czy
> jego hałas bardzo wyróżnia się spośród pozostałych dźwięków?
Sprawa gustu, ale ja bym poszukał raczej czegoś klasy
http://www.allegro.pl/item246039254_arctic_cooling_accelero_s2_mega_nowosc_gw_fv.html
- tyle że ten chyba na 8800 nie przypasuje