Re: tania w eksploatacji drukarka

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 23:10:03 MET DST

> Dzieki za sugestie, jesli mozesz to napisz mi tak na oko na ile
> wystarcza taki komplet kolorow. Tzn, czy mam szanse na takim zamienniku
> za 5zl/kolor wydrukowac 100 arkuszy smerfow i pokemonow w jakosci
"normal"?

nie wiem co to smerf w jakosci normal:)
mysle ze za 5zl mozna cos kolo tego wydrukowac, ale glowy nie dam.
Raz drukowalem prace dyplomowa, miala 130 stron i z 1/4 tego to byly
zdjecia, wydrukowalem prawie 3 egzemplarze na 1 kolorze i 2 czarnych.
Mozesz tez popatrzec za jakims wyzszym modelem ktory ma oddzielnie
wszytkie kolory jesli dosc duzo masz zamiar drukowac tzn, rzedu kilkaset
stron
na miesiac. Ja uzywalem jej raczej umiarkowanie. kupione zapas tuszy za 50zl
starczal mi na rok.
pozdrawiam