Re: tania w eksploatacji drukarka

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 22:32:01 MET DST

Ja rowniez polecam Canon PIXMA 1500 lub 2000
ja mam wersje 2000, kupilem ja ponad 2,5 roku temu
wtedy kosztowala jakies 300zl, ale pozniej stanialy
a teraz nie wiem czy sa jeszcze produkowane.
Zamienniki na allegro chodzily nawet po 2-3 zl za
tylko ja kupowalem takie po 5-6 zl za sztuke, bo
te tanie nie nadawaly sie do drukowania zdjec, po
zmieszaniu 3 kolorow powstawal brazowy a nie czarny.
te za 5-6 zl byly markowe ActivJet i zdjecia calkiem
dobrze sie drukowaly.
Tusze byly dosc male czarny 11ml - na jakies 150 stron tekstu
kolorowe 15ml, (3 kolory w jednym pojemniku) tez 150-200 stron
przy 5 % pokryciu.
OGOLNIE do Twoich wymagan, bierz jakas drukarke Canon,
ktora ma oddzielna glowice i dokupuje sie same zbiorniki z tuszem,
zamienniki sa po pare zl na allegro.
Nie kupuj drukarek HP ani LEXMARKow chyba ze stac Cie
na kupowanie co jakis czas zestawu kartrigow za 150zl
albo chcesz sie bawic w jakies napelnianie itp.
pozdrawiam