Re: Szybkie pytanie

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 16:40:17 MET DST

Borsuk pisze:
> Witam!
>
> Czy plyta glowna musi byc przykrecona do obudowy przez nieprzewadzace
> podkladki??
>
> W maju kupilem w proline, wszystkie potrzebne czesci (e6420, p5b-e, 2x512mb
> geil ddr2 800mhz, seagate 250gb sata2 16mb, geforce 7600gt galaxy(nowy z
> allegro), chieftec 450w, obudowa chieftec), juz 1 min po zlozeniu calosci i
> uruchomieniu komp sie sam zresetowal, w ciagu nastepnych kilku godzin jeszcze
> 2 razy, potem roznie to bywalo, czasem bylo dobrze przez tydzien a np wczoraj
> [...]
IMHO nie musi ale powinien byc przykrecony przez podkladki. Podkladki
daje sie glownie po to zeby nie rysowac plyty glowka sruby i zeby
zapobiec jej odkrecaniu sie. Laminat plyty jest tak wykonany, ze w
miejscach otworow na sruby nie ma sciezek.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6300 @2,45GHz + 2048MB RAM Patriot