Re: zmiana formatu ekranu

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 14:01:55 MET DST

Dnia 2007-09-23 10:16, Użytkownik Tomaszek napisał:

> Ale weź to powiedz racjonalizatorom to Cię powieszą za jajca;)

Jakim racjonalizatorom ?
Monitor panoramiczny ma zawsze mniej pikseli niż jego
odpowiednik a typowych proporcjach.
Skoro ma mniej pikseli to jest tańszy w produkcji, czyli
więcej na nim zarobi producent. Jest tylko jeden drobiazg,
trzeba wmówić użytkownikowi że właśnie taki monitor
będzie najlepszy dla niego. I jak słucham opinii posiadaczy
monitorów panoramicznych to 95% argumentów to powtarzanie
marketingowego bełkotu. A na koniec i tak zawsze pada pytanie
co zrobić żeby gra yyyy lub program xxxxx wyświetlały czytelny
i wygodny ekran na gównie jakie sobie kupiłem.

Pozdrawiam