Re: D-Link DI-524 cos wart?

Autor: Dawid C <dc85_at_op.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 09:44:02 MET DST

> Witam,
>
> Szukam routera do standardowego comba: przewodowy desktop + laptop na wifi.
> Grunt zeby byl tani i nie przerywal, zwlaszcza na desktopie. Zasieg sygnalu
wifi
> obchodzi mnie duzo mniej (beda uzywane w tym samym, niewielkim pokoju).
Mnogosc
> opcji konfiguracyjnych rowniez jest bez znaczenia.
>
> Czy ruter z tematu spelni moje oczekiwania? Na komputroniku oceny przerozne,
ale
> raczej dominuja 10tki. Jakies nizsze zazwyczaj wynikaja ze slabego zasiegu i
(no
> wlasnie) przerywania.
>
> Konkurencja w stylu Linksysa, z lepsza renoma jest juz sporo drozsza, a jak
> mowie, nie mam jakichs szczegolnych wymagan.
>
> Pozdrawiam,
> Kuba

Mam ten model od roku i nie narzekam. Połączyłem do niego PC stacjonarnego po
kablu i lapka poprzez wifi i śmiga bez zarzutu. W takim połączeniu nigdy mi nie
rozłanczał i nie sprawiał innych problemów. Co do zasięgu to i owszem - boski
nie jest ale do domu wystarczy. Sąsiadowi (w sumie 4 ściany dalej też czasami
udostępniam neta po wifi jak u niego coś padnie i zasięg ma :) ).
Podłączałem też pod niego kilka lapków (wifi) jednocześnie i również nie było
problemów.

Jedyny problem się pojawił gdy chciałem podłączyć stacjonarnego po wifi...
kupiłem kartę do niego ale okazało się, że rozłanczał co chwilę i zasięgu też
najlepszego nie miał. Być może trafiłem na wadliwą kartę ale wydaje mi się, że
router po prostu nie będzie dobrze współpracował z każdym modelem, więc jeżeli
byś się kiedyś zdecydował połanczać stacjonara po wifi to kup dobrą kartę i nie
dlink'a.

Pozdro.
Jeżeli chodzi o