Re: Resetujący się komputer - płyta gł. czy dysk tw.?

Autor: Wodzu <wodzu-no_at_spam-unix.wroclaw.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 01:21:18 MET DST

Mariusz wrote:

> Mocniejszym i równie markowym jak Twój? Tak samo też wyschniętym?
> Resety itp to niestety najczęściej zasilacz.

Ów mocniejszy zasilacz to Feel 400W. I tyle tylko o nim wiem -
pożyczyłem go nie mając 100% gwarancji, że działa ;) Ale nawet jeśli nie
przewyższa on sprawnością tego montowanego seryjnie w obudowach Tracer,
to i tak chyba nie tu jest przyczyna. Chciałbym, aby chodziło o
zasilacz, ale skoro aktualnie chyba 10-tą godzinę spędzam przy
komputerze uruchomionym z LiveCD (bez współpracy z HDD) i nie mam
absolutnie żdanych kłopotów, to raczej nie tu jest przyczyna. Jak włączę
system z dysku twardego i przesiedzę 15 min. to będzie nieźle :( No ale
i tak dzięki za wskazówkę. Zasilacz tak czy tak zostanie zupgrade'owany ;)