laptop

Autor: napek <napeklodz_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 00:44:12 MET DST

witam, nie jestem na bierzaco z technologiami intela. Sprawa ma sie tak, ze
studiuje informatyke i potrzebuje do tego laptopa. Mam na niego max 3500 zl.
Poniewaz nie zamiezam na nim grac, a raczej wykorzystywac procesor w gre
wchodzi dwurdzeniowka. I teraz nie wiem czym sie rozni core duo od dual core.
Wyjasnijcie mi i doradzcie cos. Powinien miec duza moc obliczeniowa, min 1GB
ramu, bluetootha i mozliwosc podpiecia w siec bezprzewodowa (no wiem, standard
:P ) Poza tym wiadomo, ze dobrzeby bylo, zeby byl solidny i mial dobra
klawaiture. No po prostu cacko dla informatyka :P