Pochwale sie :-)

Autor: Sanctum Officium <brak_at_adresu.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 18:06:22 MET DST

Zrobiłem porządek, nazbierało się 5 zużytych monitorów CRT, kilka
uszkodzonych napędów optycznych, kilka HDD, pełno starych lub uszkodzonych
różnych kart i płyt głównych, kilka popalonych zasilaczy, stare obudowy,
uszkodzone myszy i jeszcze troche innych gratów. Wszystko nie zostało
wywalone na zwykły śmietnik. Wszystkie odpady został w całości przekazany do
punktu skupu zużytej elektroniki. A właściwie do zapowiadanego wcześniej
ogłoszeniami samochodu ciężarowego, który jeździł po osiedlach i zbierał
zużyte odpady niebezpieczne dla środowiska (między innymi zużytą
elektronikę). Mam nadzieję, że ów pojazd nie zawiezie tego na zwykłe
wysypisko lub nie wywali do lasu.

MK