Re: dlaczego tak jest ??

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 13:20:08 MET DST

Dnia 2007-09-21 18:03, Użytkownik lukasz napisał:

> Dzięki za rade hahahaha.
> Tylko dlaczego tak jest : za wolna szyna pamięć czy co ?? Właściwy znaczy
> jaki, taki core2duo czyli kolejne pointegrowane badziewie za super kase ???
> Za laptopka dałem ok 2k bo wiedziałem że laptopy nie są do gier ale żeby nie
> było na tyle mocy żeby dooma nie obsłużyć ??

Zacznij od karty GFX "karta grafiki 64 mb via chrome"
która nadaje się do prac biurowych. Chcesz grać kup sprzęt z
prawdziwą kartą GFX a nie z emulatorem. W następnym punkcie
faktycznie zamiast celerona jakieś C2D o podobnym taktowaniu.

A na dzień dzisiejszy to odśwież sobie wspomnienia z MOHAA.
Powinno działać na twoim sprzęcie biurowym.

Pozdrawiam