Jak kupic laptopa do pracy w terenie?

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 11:01:07 MET DST

Witam z pełnym uszanowaniem,

Pytam, bo moje próby kupienia ww. laptopa się
nie udały. Znalazłem adresy sklepów oferujących
komputery odporne na kurz, deszcz, bryzgi wody
(do pracy na łodzi), na upadek z wysokości 1 m
oraz niezbyt silne przypadkowe uderzenia. Napisałem
do nich, kierując zapytania ofertowe pod adresy
podane w zakładkach _kontakt_.

Czekam już ponad dwa tygodnie - i nic, kompletnie
NIC! Tylko jeden kontakt telefoniczny, w którym
ustnie powtórzyłem swoje wymagania - i znów NIC!

Domyślam się, że nasz rynek na taki sprzęt jest
bardzo mały. Bądź co bądź, cena laptopa typu
haevy duty jest kilka razy wyższa od zwykłego
o takiej samej wydajności. Przypuszczam, że
oferty w ww. witrynach to tylko takie próbne
balony, do zbadania rynku, a nie do rzeczywistej
sprzedaży. Znaczyłoby to jednak, ze w Polsce nie
da się kupić czegoś takiego.

Moje pytanie: Czy ktoś już to przerabiał?
Jak sobie poradziłeś, zaradny człowieku?

Pozdrawiam,

Jan