Re: Hałasujący wentylatorek - wymiana

Autor: abbo <answer_at_on.usenet>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 10:32:38 MET DST

Użytkownik "Marek Tekla" <___@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fd1dq7$1td$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie
>
> Mam płytę główną Asus A8N-E. Na niej jest mały wentylatorek, który od
> jakiegoś czasu strasznie hałasuje (na zdjęciu w prawej górnej części):
> http://www.egielda.com.pl/images/art/000a5eac598a780b63064f541ccd2fa1.jpg
>
> Nie znalazłem identycznego wentylatorka (szukałem na aukcjach). Jest za to
> wiele innych wentylatorków lecz nie wiem który z nich będzie pasował. Czy
> ktoś już wymianiał ten wentylatorek? Czy jego demontaż jest kłopotliwy?
> Jaki innym wentylatorkiem można go zastąpić (chodzi o wentylatorki
> dostępna na aukcjach)?

Tu jest opisane jak zdemontować chłodzenie, o którym mówisz:
http://www.purepc.pl/node/861

możesz go zastąpić zalmanem opisanym w podanym linku,
albo czymś innym, ja np. użyłem Thermalright HR-05-SLI.
Pasuje również Thermalright HR-05.

Musisz pamiętać, żeby to chłodzenie nie kolidowało np. z kartą graficzną
albo innymi elementami na płycie głównej.

--
abbo