Drukarka CanonIP4300 i problem z tuszem

Autor: M. <a_at_a.com>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 04:27:41 MET DST

Mam drukarkę Canon IP4300 może z 2 miesiące. Trochę nią już drukowałem
tuszami dołączonymi do niej (oryginalnymi). Wyskoczył mi dzisiaj komunikat,
że jest problem z tuszem Cyjan, żeby go wymienić. Wyciągnołem tusz ale
opakowanie jest prawie pełne. Co to może być? Czytałem, że jak tusz się
skończy to zapisywana jest info na chipie. I że można to zresetować przsez
długie naciśnięcie przycisku w drukarce tego do ładowania papieru. U mnie to
nie zdaje egzaminu? Co mogę jeszcze zrobić? Chyba przekładanie chipa do
jakiegoś zamiennika nie zda egzaminu? A kupić nowy oryginalny tusz za 50 zł
podczas gdy ten jeszcze nie jest zużyty nie ma sensu...
M.