Re: Odwrocenie plyty glownej z chlodzeniem heatpipe - problem (?)

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 23:45:28 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:fd1503$r1e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Różnica wynika z dobrego nałożenia danej pasty (jak najcieńszego), co w
> przypadku dobrych past jest mniej istotne bo ich nadmiar "sam sie
> wyciśnie" a marną pastę trzeba dokładnie dawkować, by równomiernie
> rozprowadzić i miec mikrowarstwę...

Zas wg. istrukcji najlepiej nalozyc cienki waleczek
wzdluz rdzenia procka (mowa o C2D)
Po docisnieciu radiatora mniejsza szansa na bable powietrza

Ja mam zas inny drazniacy objaw
E6300 + Frezer 7pro + actic silver 5
przy FSB 430 w stresie na oba jadra procek osiaga 68stC /odczyt z PC Probe/
Czujka przyklejona do stopy frezera wskazuje raptem 34 st C !

Mostek PN przy zalozonym Actua NC6 na 2 pipach
bez wspomagania osiaga 52 st C na stopce
choc w budzie i tak jest nie najgorszy przeciag
ten akurat stoi "w zaciuszu" ....

O mostek sie specjalnie nie martwie bo ten wytrzymuje sporo
a dodatkowy wiatraczek 4cm potrafi go sprowadzic do 37 st

Wkurza mnie tylko troche to chlodzenie procka ....
a wlasciwie odczyt temperatury z rdzenia i pomiar na stopie

Pozdrawiam