ożywienie baterii w laptopie (czy to możliwe)

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 22:10:51 MET DST

Witam
Moja batera w laptopie nie dawała juz oznak życia.
Kilka wątków poniżej Message-ID: <7rgjafqkvchh.dlg@butterfly.post>
Dziś chciałem z nią coś zrobić i po ponownym włożeniu zaczeła tak jakby
normalnie działać. Laptop chodzi juz 45 minut i przejadł dopiero 25 %
zmagazynowanej energii (wynik z dóch programów - jednego oryginalnego
windowsowego i drugiego jakiegos innego progsa). Co wiec sie stało.
Zresetowal sie jakis stan baterii (błedny odczyt?).

I druga rzecz. W kompie jest bateria NiMH. Jak nalezałoby ją ładowac aby
służyla jak najdłużej. Sorry ale spotkałem sie z różnymi zdaniami. Czy
pracowac bez podłaczonej ładowarki a zaczynac ją ładowac wtedy kiedy
bateria bedzie juz praktycznie rozładowana czy też za kazdym razem
(oczywiście jak bedą warunki w postaci 230V) kompa podłaczac przez zasilacz
aby ją podładowywał.

--
Pozdrawiam