Re: P4 mobile - nie obsługiwany ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 18:01:39 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> Odpowiedz na
news:fd06es$5c8$1@polsl.pl:

> Może w Twoim przypadku. W przypadku komputerów ze spowol-
> nionymi wentylatorami różnica może być rzędu kilku stopni.

Mam spowolnione. Regulator obrótów jest skrecony na minimum.
Jest kilka stropni różnicy, ale pomiędzy pracujacymi wentylatorami(2x12cm,
jedne z przodu obudowy, drugi pod zasilaczem),a nie pracującymi.

> Znów -- jeżeli komputer jest mocniej wyposażony, a wenty-
> lacja robiona "na cicho", zły dobór wentylatorów będzie
> miał marne skutki już przy znacznie niższych temperaturach
> otoczenia.

O to też trzeba się bardzo postarać. A przeważnie lepsze obudowy, w które
ładuje się bardziej grzejące się, czyli wydajne komponenty, mają już swoje
własnie śmigła.

> Tylko na "boxowym", jak sam zauważasz. A firmowe nie
> zawsze są ciche i wydajne.

90% sprzedawanych komputerów to boxy. Wiec nawet wyjątkowo utalentowany
składacz ma tu małe pole do popisu.

> Kupić inny. Po prostu. Czasem trzeba ocenić co za ba-
> dziewie producent dołączył za friko do płyty i kupić
> coś porządniejszego.

Przeważnie kabelek to kabelek. I producent dołacza po prostu działające
kable. Wiec nie wydziwiaj.

> Wcale nie. Wystarczy nie sprawdzić, czy pamięci na
> parametrach z SPD działają stabilnie, albo zbyt
> optymistycznie ustawić ich parametry. I już kompu-
> ter się co kilka dni wiesza.

> "Testowanie komputera" jest podzbiorem zawierającym się
> w czynności "składanie".

No dobra. Czasem może zdarzyć się sytuacja że wyjątkowo tępy i złośliwy
składający może zaszkodzić stabilności komputera.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski