Notek HP COMPAQ nx9010 i problem z ramem - BARDZO PILNA SPRAWA - POMOCY!

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 17:43:41 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów!

    Wpakowałem do notka HP COMPAQ nx9010 ram 1GB w jednej kości SO-DIMM DDR
i widzi mi tylko 256MB, jak przy poprzednim ramie, nie wiem czy przy tym
notku trzeba ten ramik "gdzieś dodać w biosie" czy cosik? (dodam że kość
jest sprawna i widziana w całości na innym notku)
Acha do biosu też nie mogę wejść bo gościu któremu to robię zapomniał hasła
podał mi jakieś hasło, ale oczywiście nie wchodzi, więc mam pytanie również
o zdjęcie hasła w tym lapku.
Bardzo, ale to bardzo proszę o pomoc gdyż jak nie zdąże do jutra do 10-tej z
tym ramem by widział całość to facet zostawi mnie z tym ramem, very very
please pomocy.

Pozdrawiam
Tomek