Maciej Browarczyk wrote:
>> multiplayer przez sieć. Usługa jest płatna, ale deklasuje to co są w
>> stanie
>> zrobić pecety. Z całą pewnością nie zobaczysz latających po całym torze
>> samochodów, czy pojawiających się znikąd przeciwników. Na pececie to
>> jest norma.
> Nie bardzo rozumiem, chodzi o przeciazone serwery gier PCtowych? To
> chyba tylko kwestia grywalnosci (mam na mysli, ze im wiecej osob gra tym
> wiecej serwerow jest potrzeba a z tym ciezko bywa obecnie). Uwazam, ze
> jest to chwilowe, ze nie ma lagow w graniu w Xboxa po sieci, po prostu
> malo osob w Polsce go ma i tyle ;]
Oprócz przeciążonych serwerów, chodzi przede wszystkim o różnice w konfiguracji
między maszynami. Powoduje to problemy z synchronizacją, której nie można zapewnić
na takim poziomie, jaki dostępny jest dla konsol. Ponadto konsola automatycznie
wyłącza wszelkie ściąganie z sieci i stara się zawsze używać pełnego pasma. O ile
mamy dedykowane dla niej łącze, to gra po sieci będzie lepiej chodziła niż na
standardowym pececie (p2p, poczta, gg i kilka wirusików potrafią ładnie przytkać).
Chciałbym też nieśmiało wytoczyć argument, że na konsoli trudniej jest czitować,
ponieważ nie ma łatwego dostępu do plików gry. Nawet jeśli wyjdzie exploit/czit/
trainer, to nie ma takiej mocy ani zasięgu jak na pececie, gdzie potrafi go
używać 90% graczy.
-- fv Xbox gamertag: fastviper PL nowplaying: Forza2@X360 Moto: Suzuki GS 500EReceived on Fri Sep 21 13:25:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 21 Sep 2007 - 13:51:12 MET DST