Re: zestaw dla gracza do 2500zl

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 13:20:06 MET DST

Maciej Browarczyk wrote:
> Nie bardzo rozumiem, chodzi o przeciazone serwery gier PCtowych? To
> chyba tylko kwestia grywalnosci (mam na mysli, ze im wiecej osob gra tym
> wiecej serwerow jest potrzeba a z tym ciezko bywa obecnie). Uwazam, ze
> jest to chwilowe, ze nie ma lagow w graniu w Xboxa po sieci, po prostu
> malo osob w Polsce go ma i tyle ;]

Oprócz przeciążonych serwerów, chodzi przede wszystkim o różnice w konfiguracji
między maszynami. Powoduje to problemy z synchronizacją, której nie można zapewnić
na takim poziomie, jaki dostępny jest dla konsol. Ponadto konsola automatycznie
wyłącza wszelkie ściąganie z sieci i stara się zawsze używać pełnego pasma. O ile
mamy dedykowane dla niej łącze, to gra po sieci będzie lepiej chodziła niż na
standardowym pececie (p2p, poczta, gg i kilka wirusików potrafią ładnie przytkać).

Chciałbym też nieśmiało wytoczyć argument, że na konsoli trudniej jest czitować,
ponieważ nie ma łatwego dostępu do plików gry. Nawet jeśli wyjdzie exploit/czit/
trainer, to nie ma takiej mocy ani zasięgu jak na pececie, gdzie potrafi go
używać 90% graczy.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL