RAM DDR - jedno vs. dwustronny

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 12:43:51 MET DST

witam..

Prawda to czy mit ze wiele płyt (szczególnie starszych) moze mieć problem z
obsługą dwustronnych DDRów o większej pojemności i należy szukać
jednostronnych? Zabieram się do zmiany RAMu na moim Epoxie 8RDA+ Podchodze
do tego jak do jeża :) bo zaliczylem juz porazke z Patriotami. Siały błędami
nawet z ustawieniami grubo poniżej ich specyfikacji a byly korowody z ich
oddaniem.

Możecie mi na tą płytę polecić coś co na pewno chodzi?
Myślę o 2x1GB PC3200. Jest coś jednostronnego? Czy to wielka bujda?

teraz mam 2x256 GeIL Ultra PC2700 CL2.. i chodzą bez problemu na 400MHz
przy 7-3-3-2
tyle że GeILe Ultra sa zbyt drogie - te co mam kupiłem okazyjnie.

PZDR
Shaman