czym sie rózni HP nx7300 ... (dylematy systemowe)

Autor: DerWeR <derwer_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 19:54:39 MET DST

model RU374ES od GC035ES ?
(obydwa maja 1GB Ramu)
wydaje mi sie że niczym oprócz systemu
pierwszy ma XP a drugi VHB

bo napaliłem sie na pierwszy ale jest trudny do dostania,
a u nas w vobisie jest promocja na drugi za 2799,
chciałem XP no ale ... (kurde sam nie wiem),

pomóżcie czy brac Vistę ? nie gram, uzywam netu,
lubie pobawic sie róznymi aplikacjami z dobreprogramy.pl,
nagrywam płytki, wrzucam zdjecia na kompa, podłączm komórkę,
piszę teksty, ogladam filmy, słucham muzy
ale z drugiej strony znam XP, jest mały i szybki,
a słyszłem że na viście nie będe mógł ripować muzy i podobno
są duże ograniczenia autorskie ..., a oprócz tego jest wolny
a może sie mylę i przy moim korzytaniu nie będzie mi to przeszkadzać

mam zagwozdkę
pozdro