In news:fcu4or$esq$1@inews.gazeta.pl,
Athum A. <athum.WYTNIJ@gazeta.pl> typed:
>>
http://www.dell.com/content/topics/reftopic.aspx/pub/ccare/transfer_intl
>
> i jesteś pewien, że to działa w PL?
Userzy twierdzą, że tak, choć trzeba brać poprawkę na humory polskiego
Della, który potrafi kaprysić jeśli kupiło się laptop z kategorii biznes
(Dell osobom nie posiadającym firmy w cywilizowanych krajach jak
najbardziej na to pozwala) i chce się serwisować go w polskim biznesowym
Dellu. Na tą chwilę serwis jest prowadzony przez jakąś firmę w
Warszawie, ale jak tylko ustawią fabrykę to już będzie i prościej, i
bezpośrednio w Dellu.
-- tbrReceived on Thu Sep 20 18:05:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 20 Sep 2007 - 18:51:14 MET DST