Re: Acer czy Dell - pomóżcie szybko wybrać

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 17:31:27 MET DST

In news:fcu0rf$rt0$1@inews.gazeta.pl,
Athum A. <athum.WYTNIJ@gazeta.pl> typed:

> lol,

Napisz to jeszcze kilka razy.

> akurat ja mam Asusa i HP, a nie któregoś z powyższych.
> W tej cenie (+- 3000 pln) i tej konfiguracji nie ma praktycznie
> żadnych różnic co do jakości wykonania pomiędzy najpopularniejszymi
> markami (lenovo, asus, hp, acer, dell, itd.)

...Craptronix General, Shitex Inc. Pff, nie potrafię polemizować z tak
zajebistym przekonaniem. Rozumiem, że każdy lowendowy laptop, każdej z
ww. firm ma i równocześnie nie ma pękających zawiasów, mocnego
nagrzewania, uginającej się klawiatury, skrzypiącej pokrywy, ziarnistej
matrycy, hałasującego dysku i piszczących cewek?

> Mam wrażenie, że dawno
> nie oglądałeś żadnych laptopów i to raczej ty próujesz na siłę kogoś
> namówić na jakieś rozwiązanie. Przepłaciłeś za della i teraz żałujesz?

Mam wrażenie, że bronisz ryzykownej tezy.

--
tbr