Tiber <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał(a):
> In news:fctq80$qvl$1@inews.gazeta.pl,
> Athum A. <athum.WYTNIJ@gazeta.pl> typed:
>
> >> > Transfer gwarancji nie oznacza, że Dell Polska uzna gwarancję na
> >> > tego laptopa, to tak dla wyjaśnienia.
> >>
> >> A powinien. A to że fochy potrafi robić to wiem. No ale jak fabryka
> >> ruszy...
> >>
> >
> > Poczytaj sobie, na czym polega transfer gwarancji, bo chyba nie masz
> > o tym pojęcia.
>
> Że właściciel produktu stwierdza, że zamierza go wywieść lub używać w
> innym kraju? Geez, przecież znam ludzi, którzy przenosili i korzystają.
lol, jedak nie wiesz o czym mówisz.
Warranty transfer u Della oznacza przeniesienie gwarancji na kolejnego
właściciela sprzętu. Jest to bardzo łopatlogicznie opisane na ich stronach i
nie ma nic wspólnego z (nie)możliwością serwisowania tego laptopa w PL.
>
> > A to, że byłoby fajnie, gdyby były ogólnoświatowe gwarancje, to inna
> > sprawa. Niestety, tak nie jest i to nie tylko u Della....
>
> Przecież jest: Toshiba, HP chyba i pewnie inni też.
>
no własnie, *pewnie*
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Thu Sep 20 16:40:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 20 Sep 2007 - 16:51:15 MET DST