trudne uruchamiania nie komputera

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 15:43:18 MET DST

Witam grupowiczów

Od pewnego czasu mam problem z włączaniem komputera. Po nocnej przerwie
włączenie go kończy się tylko uruchomieniem wentylatorów (może i dysku). Nie
pokazuje się nawet ekran początkowy z karty graficznej. Po resecie (ostatnio
2-3 krotnym) komputer normalnie sie uruchamia i działa stabilnie przez cały
dzień.
Zaktualizowałem BIOS, ale nic sie nie zmieniło.
Co to może być? Od czego zacząć?

Komputer to ~1,5GHz celeron, płyta główna Asus na chipsecie Intela, Win XP

z góry dziękuje za podpowiedzi
Paweł