odbiornik gps do laptopa - prosze o opinie

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 14:55:54 MET DST

WItam
Być moze nie najlepiej dobrałem grupę ale na alt.pl.gps jest niewlki ruch
:-)
Jako ze jestem zupelnie zielony w tym temacie a jednocześnie posiadam
laptoa (niewielkiego) chciałem pobawić się nawigacją GPS.
Czy wybór odbiornika do tego laptopa jest waszym zdaniem wart tych
pieniędzy (sa ciu tańsze wgranicach 95 zł a tą aukcję wybrałem losowo)
http://allegro.pl/item243042281_gps_mouse_sirf_star_iii_gm720_usb_szybka_wysylka_.html

Bardzo zależy mi na waszj opinii.
Andrzej