Re: Acer czy Dell - pomóżcie szybko wybrać

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 14:17:09 MET DST

In news:6815.000000c7.46f25e6d@newsgate.onet.pl,
Użytkownik <poroslak@op.pl> typed:

> co to jest? Tamten Dell ma gwarancje USA

Jeżeli kupujesz laptop nie u Della, a zapewne tak jest w twoim przypadku
skoro interesujesz się modelem nie będącym już w jego ofercie, to
oczywiście ewentualne przenoszenie gwarancji do Polski (aby Dell Polska
ją realizował) może nie być możliwe. Po prostu dodałem komentarz do
opinii przedpiścy, że w pewnych przypadkach miejsce zakupu może nie mieć
większego wpływu na możliwość realizacji gwarancji.

No ale wracając do tego pytania: jak kupujesz tego laptoka z USA? Przez
polski sklep? Ktoś ci kupuje w sklepie amerykańskim?

--
tbr