Re: Problem z nietypową rozdzielczością monitora

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 13:43:35 MET DST

Dnia Thu, 20 Sep 2007 11:02:25 +0200, $tipa napisał(a):

> WinXP prof, monitor Gateway FPD 2185W. Po podłaczeniu do kompa z grafika
> intela na pokladzie ustawila sie jego nietypowa rozdzialka 1680x1050. I bylo
> fajnie.
> Zachcialo nam sie podlaczyc go przez DVI, dalismy karte GPI (plyta nie ma
> pciexpres) i zipa dumna - nie ma tej rozdzialki na liscie. Odinstalowalismy
> karte, wrocilismy do pokladowej - i dalej zipa dumna - rozdzialka 1680x1050
> zniknela i nic sie nie da zrobic. Ani odinstalowanie karty, ani monitora,
> ani chwilowe przelozenie innego monitora. Facet z serwisu twierdzi ze
> [...]

podepnij ten monitor do innego kompa - najlepiej przez dvi i sprawdzisz jak
się odpali. Jest opinia ze z tymi monitorami sa kłopoty (awaryjnosc) ale
takiego objawu nie znam w tym sprzecie a go znam.

p.s

mam ten wlasnie monitor - jestem bardziej niz zadowolony - niezaleznie czy
DVI i vga jest rozdziałka az do tej "nietypowej" jak piszesz a natywnej dla
tego sprzętu.