TouchPad czy Trackpoint w IBM ThinkPad R61i NG18TPB

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 12:59:25 MET DST

Witam,

W jaki pointer wyposazony jest laptop IBM ThinkPad R61i NG18TPB? Ogladam
rozne oferty i w kazdym sklepie wlasciwie jest inne zdjecie. Jedni pokazuja
go jako bez typowego touchpada (tylko trackpoint), inni natomiast pokazuja
fotki ze touchpad jest razem z trackpointem. Mam wrazenie ze R61 nie ma
touchpada, a R61i posiada oba, jednak co do tego nie mam pewnosci...
Laptopik bardzo fajny ale zalezy mi na touchpadzie, bez tej informacji nie
moge podjac decyzji...

--
rb