Re: Jak uratowac GA-7VA (bios flashowany pod win xp) ?

Autor: Sphinx <>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 07:55:16 MET DST

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości

> a te plyty nie mialy jakiegos dual bios / crash free bios
> lub cos a'la w podobie ?

Nie. Jakiś stary ECS, jakiś PC-chips?, asrock i epox.

W biosie jest jakiś kawałek który w teori nie jest ruszany przy fleshowaniu
(właśnie ten bootblock), natomiast ten plik co był uszkodzony i zflashowany
najwyraźniej "naszedł" na bootblock.

W którejś z płyt pamiętam że na dyskietke nie zadziałało, natomiast nagranie
na cd pliku .rom i też poszło.

Pozdrawiam
Sphinx