Adapter BT niech to szlag !

Autor: rrrrr <rrrrr_at_rrrr.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 00:30:04 MET DST

Witam
miałem potrzebę nabycia adaptera BT na USB
Ponieważ sprawa była pilna wdepnąłem do pierwszego sklepu i kupiłem
jakiegoś dongla noname.
Po przyjściu do domu okazało się że WinXP sam go nie zainstaluje, a
dołączona płytka jest walnięta.
Ściągnąłem ze strony IVT program Bluesoeil i sterowniki w wersji
darmowej i okazuje się że nie obsługuje to ERD 2.0

Oddałem całość do sklepu.
kupiłem w innym Dongla Pentagram z zapewnieniem że obsługuje ERD i ma na
płycie wszystko co potrzebne.
Po rozpakowaniu okazało się że na płytce jest ta sama wersja Bluesoeil
nie wspierająca ERD.

Zacząłem szukać jakiejś alternatywy i znalazłem oprogramowanie Widcomm
niestety to również nie jest darmowe.
Ściągnąłem wersje dedykowane do różnych pomputerów (IBM, HP, etc )
nawet z jakimś License Patcherem który niby miał odblokowywać ten soft
i ni cholery jak nie chodziło tak nie chodzi.

Czy może mnie ktoś oświecić jak należy użyć tego patchera albo jakiego
innego programu użyć najlepiej free coby mieć czyste sumienie, żeby
uzyskać funkcjonalność Network Access ?

Człowiek idzie do sklepu płaci a potem dowiaduje się że to jeszcze nie
koniec :(

Pozdrawiam
Romek