Myszka Logitech - serwis/gwarancja.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 23:08:56 MET DST

Hej.
Popsula mi sie myszka (prawy przycisk ciezko chodzi, tj. trzeba uzyc
duzo sily aby kliknelo). Czy jest jakis serwis myszek Logitecha?
Ewentualnie jak to naprawic samemu? Rozkrecilem, przeczyscilem i nic to
nie dalo :/ Na pl.regionalne.warszawa wyczytalem, ze po podaniu S/N i
adresu wysylaja nowe myszke (LOL), cos mi tu smierdzi sciemnianiem.
Gwarancja (o ile byla) to juz sie dawno skonczyla, chyba, ze produkty
Logitecha maja dozywotnia.

ps. wiem, ze moge kupic nowa ale placic 200zl za myszke nie bardzo mi
sie widzi :/

--
Pozdrawiam,
Maciek