Re: zestaw dla gracza do 2500zl

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 21:35:16 MET DST

PSYLO pisze:

> Sęk w tym, że ten za 2500 ma większe możliwości, głównie pod względem
> rozwaĹźanych tutaj gier :-)

Ok, ale spojrz na co ja odpowiadalem - pisales o zastosowaniach
komputera poza grami i o tym, ze to stanowi przewage komputera nad
konsola. Na to ja, ze do tych zastosowan mozna kupic znacznie tanszy
komputer i nie bedzie trzeba go uaktualniac za 2 lata, a starczy tez na
Xboxa 360 z tych 2500 PLN.

pzdr. ledres