Re: Radiator na Toledo

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 20:18:16 MET DST

Piotr Ślimak <piotrslimak@wp.pl> wrote:

> zastanawiam się, czy radiator+wiatrak z BOX'owego A3000+ (Venice)
> będzie w stanie odprowadzić ciepło wytworzone przez dwurdzeniowego
> A3800+ (Toledo)? Procesor nie będzie podkręcany.

            Jak nie krecony to bedzie OK, co najwyzej glosno. Inna sprawa ze
Toledo 3800+ prosi sie o te 2500 MHz, czyli ~5000+. Sam dopiero co
zmienilem S939 Venice 3000+ @2500 (2540 MHz @HT283 dokladnie) na Toledo
3800+ tez chodzacy na domyslnym Vcore na 2500 MHz jak w morde strzelil,
na 2600 Mhz trzeba juz zejsc z 1T na 2T, przy 2700 i wyzej jest juz
niestabilnie pod SterssPrime Orthos (zalecany do dwujajowcow).
Wczesniej mialem AC Silencer64 Ultra (zwykly aluminaik, ale duzy i dosc
cichy), zmienilem na AC Freezer 64 PRO. Niby miedz na stopie (troche za
mala ta stopka - nie pokrywa calego heatspreadera - wiem ze rdzenie sa
mniejsze ale to IMHO lekka przesada z oszczednoscia), heatpipe, cienkie
finy, wianie prosto na wentylator wyciagowy ...a temperatura w idel i
stresie taka sama. Co prawda dwujajowiec @2500 MHz pewnie ma znacznie
wiekszy TDP, ale tak sobie mysle ze to bylo wyrzucone 54 zl.
Zreszta spodziewalem sie wiekszego przyrostu wydajnosci, z lekkim wyrzutem
patrze na lezacego bezczynnie Vienice i AC Silencer 64 Ultra :(

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl