Prośba (problem z DeepBurner)

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 10:06:56 MET DST

Miałem złą datę w systemie. Sorry.

Witam,
Mam problemy z działaniem programu DeepBurner.
Gdy dojdę do okna "Choose folder toadd to disk"
przycisk OK potwierdzający wybranie (dodanie) folderu jest NIEAKTYWNY
(szary).
Natomiast w pracy ten program mi działa. Jaka jest przyczyna?
Acha w pracy mam Win xP, w domu win 98SE.
Jednakżę ten program działać ma i na Win 95 więc to
chyba nie tu tkwi problem.

Bardzo proszę o poradę, lub wskazanie grupy,gdzie
mógłbym się coś dowiedzieć.
Ew. Jaki inny bezpłatny (do użytku domowego) i NIEDUŻY (nie tak jak NERO)
program z polskim językiem do archiwizacji danych
na płytkach i przegrywania płyt CD z muzyką??

Pozdr.
Tomek.