Re: monitor+karta tv czy telewizor lcd?

Autor: Daniel Chlodzinski <daniel.chlodzinski_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 08:15:27 MET DST

"-" <zdrada966@_wytnij_o2.pl> wrote in message
news:fcp7n3$834$1@inews.gazeta.pl...
> Chce zmienic moj poczciwy monitor crt na lcd. jestem przyzwyczajony do
> pracy na 17" crt przy rozdzielczosci 800*600 - ale z tego co widze panele
> zaczynaja sie od 1024*768. Czyli moze 18"-19" dla zachowania tej samej
> wielkosci elementow na ekranie?

Nie znam 18'', 19'' pracuja w 12x10 i najlepiej aby pracowaly w natywnej
rozdzielczosci. Wielkosc elementow na ekranie mozna zmienic poprzez zmiane
DPI, wiec rozdzielczosc to nie bedzie problem.

> Komputer to dla mnie tez telewizor - widzialem kilka "telewizorow" lcd z
> gniazdem do komputera (dvi czy vga - niepamietam). Moze to jest wyjscie
> bardziej oszczedne i szybsze - telewizja bez wlaczenia komputera?

Monitor z tunerem tv, np. samsung 931MP, ale to pewnie pod 1800zl i juz nie
do kupienia. BTW telewizja SD wyglada na lcd paskudnie, jeszcze w malym
okienku da sie to jakos ogladac, ale na pelnym ekranie obraz jest paskudny.
Polecam obejrzec na jakies ekspozycji w sklepie zanim kupisz.

Daniel