Re: Hibernacja laptopa vs zużycie baterii

Autor: Szymuś <pwid__at__poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 18:47:01 MET DST

Dlaczego nikt nie wspomina o tym, że bateriia ma ograniczony czas żywotności
?
    Objawy które eopisujesz są typowe dla zużytej baterii. O ile dobrze
przeczytałem wątek to komputer ma co najmniej 2 lata. Bateria jest już w
pewnym stopniu zużyta. W jakim stopniu możesz sam sprawdzić. Włącz komputer
i obojętne czy będziesz na nim coś robił czy nie ale wcześniej czy później
prawdopodobnie dużo wczesniej niż przy ustawionych wartościach wyłaczy się
albo przejdzie w stan hibernacji (zależy co masz ustawione). Moja stara
bateria do HP Omnibooke'a XE3 w ostatnim okresie po wyłączeniu zasilania w
ciągu 10 minut schodziła do 87% naładowania a potem komputer hibernował się.
Po przywróceniu zasilania i uruchomieniu go (bez doładowywania baterii)
pokazywał stan naładowania 5%. Taki stan miałem ustawiony w windzie - przy
tej wartości miał hibernować.